Tips

Is jouw business klaar voor LinkedIn Advertising?

Is jouw business klaar voor LinkedIn Advertising?

Als het op B2B-marketing aankomt, zijn er een hoop redenen om van LinkedIn te houden. Er is geen ander zakelijk social media platform dat erop lijkt. Op het platform kun je je specifiek richten op belangrijke beslissers op basis van…

Read More Read More

5 tips voor een corona-proof LinkedIn advertenties 

5 tips voor een corona-proof LinkedIn advertenties 

Dat het coronavirus invloed heeft op de economie is een feit. Maar wat betekent dit voor LinkedIn adverteerders? Zij dienen rekening te houden met nieuwe zoekgewoonten, nieuwe benchmarks en ook met budgetbeperkingen. Hoe? Wij delen 5 tips voor corona-proof LinkedIn…

Read More Read More

De 5 vergeten LinkedIn Targeting strategieën

De 5 vergeten LinkedIn Targeting strategieën

In de marketingwereld wordt er veel gesproken over strategieën, waarschijnlijk om je er ook heel veel hebt. Denk aan algemene marketingstrategieën, social media en contentmarketing strategieën, maar natuurlijk ook de targetingstrategie. Waar hoort die bij? Je zou kunnen zeggen dat…

Read More Read More

Facebook of LinkedIn advertising voor B2B?

Facebook of LinkedIn advertising voor B2B?

Zowel Facebook als LinkedIn Advertising biedt een enorm aantal advertising mogelijkheden. Het kan daarom lastig zijn om het juiste platform te zien als je de engagement met de doelgroep wilt maximaliseren. Wat kun je beter inzetten, Facebook of LinkedIn advertising…

Read More Read More

Meer interactie dankzij nieuwe reactiemogelijkheden in LinkedIn

Meer interactie dankzij nieuwe reactiemogelijkheden in LinkedIn

Er worden veel verschillende soorten berichten geplaatst op LinkedIn. De berichten verschillen van nieuwtjes uit de branche, bedrijfs mijlpalen, werkjubileums tot iemand die hulp vraagt bij de zoektocht naar een nieuwe baan. Als gebruiker kun je hierop reageren met een…

Read More Read More